Viru-Nigula vallavalitsus esitas 2020. aasta jaanuaris taotluse muuta Põdruse-Kunda-Pada maantee Kunda linna läbiv osa ehk Selja tee, Rakvere maantee ja Jaama tänav riigiteeks, kuid siiani kuuluvad nimetatud tänavad vallale.

- Seda teelõiku, mis algab pärast tsemendimuuseumi taga olevat ristmikku Sadama teega, riik ei soovi. Vald aga ei jaksa talvel teed nii kenasti hooldada, nagu sel pildil. Foto: Vikipeedia
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium nõudis 2020. aastal tänavate täppismõõdistamist, et need vastaksid majandus-ja taristuministri määrusele nr 92 „Tee seisundinõuded“.
Mõõdistustööd on tehtud ja teede ning nendega piirnevate maaüksuste muutunud andmed on kantud kinnistusraamatusse.
Viru-Nigula vald on Selja tee, Rakvere maantee ja Jaama tänava remonti ja hooldusesse regulaarselt panustanud, millega on taganud antud teede seisunditaseme nõuete täitmise.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Neljapäeva hommikul Rakvere vallavalitsuses toimunud kohtumisel uurisid riigiametnikud Rakvere ja Viru-Nigula vallajuhtide suhtumist laskemoonatehase rajamisse.
Eelmise nädala neljapäeval külastas president Alar Karis Viru-Nigula valda ning töötukassa Lääne-Virumaa esindust. Kohtumistel räägiti kohalikust ettevõtlusest, tööjõuturu olukorrast ning haldusreformi mõjudest.
Kogused on löögi all ja mahud aina vähenevad, tsemenditootja Heidelberg Materials Kunda juht Meelis Einstein ei oota kasvu ettevõtte ühelgi kolmel suunal.
Kaubamahu langus ja koondamised, samas ka uued turud ja sadamate funktsioonid, kuid heitlikud meeleolud – Eesti sanktsioonidest räsitud sadamaäri loksub just sellistes lainetes.
Tänapäeva töömaailmas kohtuvad kontorites sageli erinevad põlvkonnad: beebibuumerid, X-põlvkond, milleeniumilased ja Z-põlvkond. Igaühel neist on oma ootused, tööharjumused ja suhtumine töökeskkonda. Selline mitmekesisus võib tunduda keeruline, kuid pakub ka väärtuslikku võimalust õppida ja kohaneda erinevate lähenemistega.