Rakvere linnas asutati eelmisel aastal 141 osaühingut, mida on ühe võrra vähem kui aasta varem. Kümme alustajat võtsid end arvele füüsilisest isikust ettevõtjana (FIE).
- Nõutud pagar tegi oma esimese tordi alles neli aastat tagasi. Foto: Grete Veedla
Loodi ka 13 mittetulundusühingut (MTÜ), kaks tulundusühistut ja üks täisühing. 2022. aastal alustas tegevust 13 FIEt ja loodi 16 MTÜd.
Avaldame artikli lõpus nimekirja kõigist eelmisel aastal asutatud Rakvere firmadest koos tegevusalaga ja juhtide nimedega. Enne aga tutvustame kolme uut ettevõtjat, kes klientide puuduse üle ei kurda.
Näiteks tordimeister Miina Aso (26) asutas mullu OÜ Asomica ja mõtles hoolikalt, mis slogani all ta oma tooteid müüa tahaks. Lõpuks leidis vahva lahenduse – Bake me happy! ”See ütleb konkreetselt ja tabavalt ära, mida ma inimestele oma küpsetistega pakkuda soovin,” selgitas Miina. ”Tahan, et iga tort ja kringel ja üleüldse iga toode, mis minu köögist välja läheb, teeks sööja õnnelikuks,” lisas ta. Ja välja läheb neid omajagu.
Seotud lood
Õpetaja asutatud firma korraldab matkasid
Kadrina vallas asutati mullu 32 uut ettevõtet ning tegevust alustas kaks füüsilisest isikust ettevõtjat (FIE) ja kaks mittetulundusühingut (MTÜ).
Lisatud kõrvitsa-šokolaadi tassikookide retsept
Kodukokad on muutunud ajaga üha populaarsemaks. Ainuüksi Väike-Maarjas võib leida üsna mitmeid erinevaid tegijaid, kes suuresti reklaamivad ennast just läbi sotsiaalmeedia.
Kes tunneb Parkali tänava ja Pika tänava ristumiskohas magusat koogilõhna, peab veel paar päeva kannatama. Aadressil Pikk 11 avavad kaks tegusat naist sel laupäeval kohviku K&K Magusanurk. Ehkki maja küljes on veel Oma Põrsa poe silt ja akende ees kiled, käib töö köögis juba hommikust õhtuni, sest tellimustööd ootavad täitmist.
Alustav ettevõtja: loodame, et jääme ellu!
Seitse aastat lastega kodune olnud Birgit Naarits hakkas pärast pere kahe noorema lapse nelja-aastaseks saamist otsima endale uut väljundit. Ta otsustas luua ettevõtte, mille klientideks on lapsed.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.