META Advisory vanemkonsultant Urmas Vaino rääkis Müügijuhtimise Aastakonverentsil sellest, kui oluline on inspireeriv lugu ühe toote või teenuse juures.
- Urmas Vaino. Foto: Edmond Mäll
Inimeste aju esmane fookus ratsionaalsetel või loogilistel argumentidel, vaid emotsioonidel. See tähendab, et mõjuv lugu aitab sageli tuua esile toote väärtused ja luua usaldust viisil, mida üksnes ratsionaalsed argumendid ei suuda. “Oluline pole ainult loo sisu, vaid ka selle esitamine õigel ajal, kohas ja viisil, niisamuti on lood meie ümber kogu aeg – küsimus on, kas me oskame neid märgata,“ selgitas Vaino.
Seotud lood
Siiri Kuusmann võib olla hull sõjard lahinguväljal ja lilleaasal hõljuv haldjas
Kui mõni tüdruk on lapsest saadik huvitunud nukkudega mängimisest, siis Letipeal suvekodu pidaval Siiri Kuusmannil oli hoopis huvi taimede vastu.
Kui ma Vietnamis pangas 200 eurot vahetasin, pisteti mulle pihku korralik patakas kohalikke donge, kokku ligi viis ja pool miljonit.
Väike-Maarja aleviku elanikud Marina ja Mati Rüütel pälvisid presidendilt kauni kodu tiitli.
Juuli alguses ilmus Vennaskonna uus album „Krüptozooloogia“. Plaadil on tosin lugu ja kaheksa neist on kirjutatud Aarne Mäe tekstidele.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.