• 04.12.24, 15:22

Must reede avas rahakotid: Euronics nägi üle pika aja kasvu

Musta reede ostunädalaga novembris ületas tarbeelektroonikat müüv Euronics esimest korda üle pika aja eelmise aasta tulemust, ütles ettevõtte jaekaubanduse juht Martin Soom.
Euronicsi jaoks tähistas novembrikuu üle pika aja olulist muutust.
  • Euronicsi jaoks tähistas novembrikuu üle pika aja olulist muutust. Foto: Andras Kralla
“Näha oli, et rahvas käis rohkem poodides ja ostis asju ka veebist,” tõdes Soom.
Soom rääkis Äripäeva raadios, et näeb isiklikult praegu, et jaekaubanduses on põhi saavutatud. “Võib olla pool aastat tuleb põhjas tammuda, aga sealt edasi läheb kõik ülesmäge,” on Soom optimistlik.
Juttu tuli veel ka emotsiooniostudest ja eesootavast jõuluajast.
Lääne-Virumaa Uudiste tellijad saavad vestlust Euronicsi jaekaubanduse juhiga kuulata endale sobival ajal mugavalt siit:
Euronicsi jaekaubanduse juht: põhi on saavutatud ja edasi läheb juba ülesmäge
00:00

Seotud lood

Saated
  • 04.12.24, 15:21
Klicki juht: kliente käib vähe, raiskame iga päev vähemalt kaks tundi
Elektroonikapoe Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik selgitas, et kaubanduskeskused on õhtuti tühjad ning iga päev raisatakse igas keskuses tööaega kui ka muud ressurssi vähemalt kaks tundi.
Uudised
  • 11.11.24, 22:18
Gross pidi alla vanduma ainult IKEAle
Lisatud Lääne-Virumaa jaekaupmeeste võrdlus
Eesti jaekaupmeeste TOPis on esikümnes kaks Lääne-Virumaa ettevõtet, Oleg Grossile kuuluv OG Elektra saavutas 2. koha, jäädes alla ainult edetabeli võitnud IKEA kaupluste operaatorile Runkon Retailile.
Uudised
  • 19.11.24, 23:48
Põhjakeskuse omanik on nüüd ka Kristiine keskuse omanik
Ostumõte tekkis golfi mängides
Eesti investorite värskelt tehtud ettevõte EfTEN ABC4 ostis täna Soome börsiettevõttelt Citycon Kristiine keskuse.
Uudised
  • 27.09.24, 17:15
Oleg Gross: oleme e-poeta palju kasumlikumad
Järgmisel aastal klientide ostujõud langeb või jääb samale tasemele ning üha rohkem ostjaid liigub discounteritesse, ütles OG Elektra omanik Oleg Gross. Ta kinnitas, et plaan on edasi laieneda, ent e-kaubandust viljeleda ei plaani.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Lääne-Virumaa Uudised esilehele