Kuigi Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus andis teada, et alates tänasest on seoses Altja silla remondiga liinid 19, 38 ja 62 suunatud ümbersõidule Sagadi mõisa kaudu, siis esmaspäeva pärastlõunaks saadi oma veast aru ning teadet parandati.
Vana ja väsinud Altja sild lammutatakse ja selle asemel ehitatakse täiesti uus. Foto: Eesti Maaülikool
Altja sild läheb remonti küll, kuid transpordiameti Ida osakonna juhataja Anti Palmi ütles, et töödega tehakse algust järgmisel esmaspäeval ehk 10. juulil.
Erakondade esindajad lubavad tee-ehituse kohta esitatud küsimustele vastates uusi maanteid ja ka remondivõla vähendamist, rahastusallikatena nähakse kütuseaktsiisi kõrval ka auto- ja ummikumaksu.
Transpordiamet lükkab ehitushindade tõusu ja ehitusmaterjalide tarneraskuste tõttu edasi ligi 50 selleks aastaks kavandatud teeobjekti ehituse ning kompenseerib selle arvelt ehitusettevõtjatele hinnatõusu. Edasilükatavate objektide seas on ka mitu Lääne-Virumaal kavandatud teetööd.
Kui eelmisel aastal jäid suure hinnatõusu tõttu Tallinna-Narva maantee rekonstrueerimistööd Arknal ära, siis transpordiameti Ida üksuse taristu ehitamise ja korrashoiu osakonna juhataja Anti Palmi sõnul saab teelõik Haljalast Sõmeruni tänavu siiski uue katte.
Tapa vallavalitsus andis kolmapäeval ehitusloa Olerexi teenindusjaam-tanklahoone, iseteenindusliku käsipesula ja vedelgaasimahuti püstitamiseks linna Rakvere-poolse sissesõidu äärde.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.