Ettevõtted ei ole rahul valla otsusega teel teljekoormust piirata
Aktsiaseltsid Kunda Sadam ja Estonian Cell on esitanud vaided Viru-Nigula vallavalitsuse korraldusele kehtestada teljekoormuse piirang Põdruse-Kunda-Pada teel Uus-Sadama tee ja Estonian Celli vahelisel lõigul.
Vallavalitsuse otsuse kohaselt ei pääseks raskemad veokid enam alates 2. maist ida poolt Kunda sadamasse ning peaksid tegema väga suure ringi Sõmeru ja Arkna kaudu. Foto: Andrew Bodrov
Viru-Nigula vallavalitsus võttis vastava korralduse vastu 4. aprillil. Korralduse kohaselt laekus vallavalitsusele väidetavalt ettepanek ennetada teekatte lagunemist raskeliikluse tagajärjel ja kehtestada Kunda linnas Põdruse-Kunda-Pada teel Uus-Sadama tee ja AS Estonian Cell vahelisel alal teljekoormuse piirang 6 tonni alates 2. maist.
Viru-Nigula vallavalitsus esitas 2020. aasta jaanuaris taotluse muuta Põdruse-Kunda-Pada maantee Kunda linna läbiv osa ehk Selja tee, Rakvere maantee ja Jaama tänav riigiteeks, kuid siiani kuuluvad nimetatud tänavad vallale.
Kaubamahu langus ja koondamised, samas ka uued turud ja sadamate funktsioonid, kuid heitlikud meeleolud – Eesti sanktsioonidest räsitud sadamaäri loksub just sellistes lainetes.
Kunda sadam on algatanud uue detailplaneeringu, mille jõustumisel kasvaks sadama võimekus üle kolme korra suuremaks, ütles Kunda sadama juht Daimar Truija.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.