Erik Ruus tõi viis aastat tagasi Piibe teatris lavale Moe piiritusevabriku ajaloost rääkinud tüki “Moe mees”.
Foto: Piibe teater
23. aprillil 1962 Elvas sündinud Erik Molodov lõpetas 1982. aastal Viljandi kultuurikooli ja töötas seejärel kunstnikuna. Aastatel 1985-1995 ning 1996-2005 töötas ta Rakvere teatri näitlejana, vahepealsel aastal oli Pärnu Endlas. Erik Ruus sai mehe ametlikuks nimeks 1986. aastal.
Piibe Teater on saanud tuntuks kultuurilooliste tükkide lavale toomisega. Seda rida jätkab kõrtsietendus „Mina, Sikenberg“, mis pajatab „Tõe ja õiguse“ tegelaste tegeliku loo.
Järgmisel kolmapäeval esietendub kunagises Loobu mõisa aidas Andrus Kiviräha “Liblikas” – tantsijanna Erika Tetzkyst ja Estonia teatri sünnist pajatav lavalugu.
Selleks, et teha teatrit, on vaja päris palju. On vaja eestvedajaid. Ja siis on veel vaja Hiiglast, Kratti, Päkapikku. Aga sellest ei piisa. Teater vajab hinge. Vajab Liblikat.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.