Eelmisel aastal tehtud küsitlusuuringu kohaselt ületatakse kõige sagedamini ja kõige enam kiirust linnadevahelistel põhiteedel, seejärel kohalikel maanteedel ning kõige harvem ja vähem linnades ja asulates, kirjutab transpordiameti liiklusohutuse strateegialoome juht Alo Kirsimäe. Foto: Andras Kralla / Äripaev
Transpordiamet alustab peagi keskmise kiiruse mõõtmise metoodilist uuringut, et leida parim viis liiklusohutuse parandamiseks ning turvalist liiklemist ohustavate saririkkujate liiklusest kõrvaldamiseks. Projekti ajal karistusi ei tehta ning isikuandmeid ei koguta, vaid analüüsitakse pseudonüümitud andmeid. Eesmärk on vähendada liikluses hukkunute arvu. Ilma täiendavate liiklusohutust suurendavate meetmeteta pole võimalik surmasid ja raskeid vigastusi vähendada.
Nädala olulisi teemasid kommenteerivas saates "Äripäev eetris" küttis enim kirgi valitsuse liikluskomisjoni plaan hakata katsetama autode keskmise kiiruse mõõtmist teelõigul.
Liiklusturvalisuses järgmise hüppe tegemiseks tuleks tegeleda mitte kümnel eri moel kiiruse mõõtmise, vaid palju raskemini fikseeritavatele väärkäitumistele tähelepanu pööramisega, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Joobes inimesed, lähisuhtevägivald, kelmused ja liiklusõnnetused olid Lääne-Virumaal viimase ööpäeva jooksul hädaabinumbrile tehtud politseiga seotud kõnede peamised põhjused.
Pikaajalise karistusõiguse praktikuna joonistub väga sageli liiklusrikkumise põhjusena välja oskamatus oma käitumist juhtida. Teisi takistavad liiklejad tavaliselt ei tee seda meelega, kihutajad aga küll, kirjutab liiklusjurist Indrek Sirk.
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.