Kuum ilm, mil temperatuur võib tõusta üle 30 kraadi, muudab teed pigiseks ning kohati libedaks, nõudes juhtidelt suuremat tähelepanu ning arvestamist kaasliiklejatega.
Pindamine pikendab tee eluiga, kuid kuumal ajal võib pinnatud tee väga pigiseks muutuda. Foto: Andres Raudjalg
„Palume kõikidel liiklejatel lähipäevadel liikluses olla tähelepanelikud ning keskendunud. Selleks, et me jõuaksime turvaliselt sihtkohta, on oluline igaühe panus,“ ütles Transpordiameti teehoiuteenistuse direktor Janno Sammul.
Transpordiamet annab teada, et on valminud "Välisõhus leviva müra vähendamise tegevuskava maanteelõikudes, mida kasutab üle 3 miljoni sõiduki aastas 2025-2029" eelnõu.
Aktsiaseltsid Kunda Sadam ja Estonian Cell on esitanud vaided Viru-Nigula vallavalitsuse korraldusele kehtestada teljekoormuse piirang Põdruse-Kunda-Pada teel Uus-Sadama tee ja Estonian Celli vahelisel lõigul.
2024. aastal teeb transpordiamet teetöid kokku 1060 kilomeetril, mis on üle 300 kilomeetri vähem kui eelmisel aastal. Sealhulgas jätkuvad tööd kõigil varem alustatud ehitusobjektidel. Teehoiule on tänavu eraldatud 153 miljonit eurot.
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.